Merhaba arkadaşlar, bundan 1 ay önce bir şirkete başvuru için gitmiştim. Bütün her şeyi karsiladigim halde yaşın çok genç denilerek ise alınmadım. Bende sinirle google maps e bir kaç yorum yazdım, benim gibi yazan 20-30 kişi varmış o ara gördüm. Hepsi olumsuz yorumdu. Bugun şirket sahibi mail atmış ve kariyer.net üzerinden sadece işverenler kısmından aynı şekilde bizlere yorum yapabiliyorlarmış. Sizce böyle bir şey mümkün mü?