Mümkün ki size dönüş sağlamış hocam. Silmeyin yorumlarıda.
Gidin hatta mahkemeye verin, istediğiniz kişiye istediğiniz yorumu yapabilirsiniz.
Her hangi bir sorunu varsa o sizi mahkemeye versin. İyi yapmışsınız.
Olumlu olumsuz dönüş sağlamazlar ama olumsuz bir yorumda hemen yazarlar.