• 14-12-2021, 16:26:52
    #1
    Malum dolar kurunun sürekli artmasından dolayı e-ticaret ile uğraşan herkes sıkıntıda. Elektronik kategorisinde satış yapıyorum satışlarda da çok fazlasıyla düşüşler de mevcut. Farklı kategoriye girmemiz daha mı maktıklı acaba.
  • 14-12-2021, 16:30:58
    #2
    berkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum dolar kurunun sürekli artmasından dolayı e-ticaret ile uğraşan herkes sıkıntıda. Elektronik kategorisinde satış yapıyorum satışlarda da çok fazlasıyla düşüşler de mevcut. Farklı kategoriye girmemiz daha mı maktıklı acaba.
    milletin cebinde para kalmadı hocam (şahsi yorumum) hobidir, zorunlu olmayan elektronik ürünler vs. para harcamak istemiyor
  • 14-12-2021, 16:31:32
    #3
    Ben de Çin'den o kadar emek ve para harcayıp ithalat ile hobi kategorisinde ürün getirdim ve e-ticarete gireyim dedim. Sanal mağazalarda hesaplarımı açtım. Görenlerin %20'si ürünleri favorilere alıyor fakat 1 haftadır satış olmadı hiç. Sanırım çoğunluk artık sadece karnını doyurma derdine düşmüş.. Nasıl olacak bilmiyorum..
  • 14-12-2021, 16:35:27
    #4
    Sadece ekonomik yönü olsa neyse insanlarda artık psikoloji denen bir şey kalmadı
  • 14-12-2021, 16:35:34
    #5
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milletin cebinde para kalmadı hocam (şahsi yorumum) hobidir, zorunlu olmayan elektronik ürünler vs. para harcamak istemiyor
    Sorma hocam öyle, aracın triger seti değişimi geldi inanır mısın 1 aylık maaşımdan fazla tutuyor yani ben 1 ay kayış vs için mi çalışıcam bu kadar mı kötü duruma geldik bilemiyorum. Yada artık memurlar ve asgari ücretliler insandan sayılmadığı için maaşları çok düşük...
  • 14-12-2021, 16:36:29
    #6
    3 yıldır eticaret yapıyoruz, satışlarımızda iyi.
    Ancak 1 aydır bilin bakalım ne oldu? Üretici fiyat ve mal vermiyordu. Cuma günü 2 ay önce aldığımız toplan fiyatına x2 diyor. Malı alsak bir türlü almasak bir türlü.
  • 14-12-2021, 16:38:04
    #7
    Chapa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıldır eticaret yapıyoruz, satışlarımızda iyi.
    Ancak 1 aydır bilin bakalım ne oldu? Üretici fiyat ve mal vermiyordu. Cuma günü 2 ay önce aldığımız toplan fiyatına x2 diyor. Malı alsak bir türlü almasak bir türlü.
    Aynı şekilde benim aldığım ürünlerde 3x fiyat artışı oldu hocam. Durum o kadar kötü ki iş arayışına bile girdim.
  • 14-12-2021, 16:40:40
    #8
    şunu e-ticaretin hatta bilindik bir pazaryerinin göbeğinde olarak söylüyorum. Satış yapmak aslında hala aynı alım gücü çok fazla düşse de bu e-ticaret müşterisine daha tam anlamıyla yansımış değil. Fakat bazı satış stratejileri var yani biraz artık iş esnaflık gibi oluyor o bazda ilerlemek gerekiyor. Daha emin olun iyi günler özellikle e-ticaretciler için çok iyi günler bide şu var artık o hasat dönemi olan ekim kasım aralık ayları geride kaldı artık daha fazla değişik kurgular daha fazla kampanyalar başlayacak e-ticaretcilerin hasat dönemleri değişecek yeni yılda şahsi görüşüm budur.
  • 14-12-2021, 16:44:55
    #9
    gceylan4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu e-ticaretin hatta bilindik bir pazaryerinin göbeğinde olarak söylüyorum. Satış yapmak aslında hala aynı alım gücü çok fazla düşse de bu e-ticaret müşterisine daha tam anlamıyla yansımış değil. Fakat bazı satış stratejileri var yani biraz artık iş esnaflık gibi oluyor o bazda ilerlemek gerekiyor. Daha emin olun iyi günler özellikle e-ticaretciler için çok iyi günler bide şu var artık o hasat dönemi olan ekim kasım aralık ayları geride kaldı artık daha fazla değişik kurgular daha fazla kampanyalar başlayacak e-ticaretcilerin hasat dönemleri değişecek yeni yılda şahsi görüşüm budur.
    Hocam zaten satıcı olarak alış fiyatlarımız sürekli artıyor. Ürün fiyatlarını bazı durumlarda arttıramıyoruz. Buybox'dan dolayı. O şekilde de hiç satış da olmuyor bilindiği gibi.