şunu e-ticaretin hatta bilindik bir pazaryerinin göbeğinde olarak söylüyorum. Satış yapmak aslında hala aynı alım gücü çok fazla düşse de bu e-ticaret müşterisine daha tam anlamıyla yansımış değil. Fakat bazı satış stratejileri var yani biraz artık iş esnaflık gibi oluyor o bazda ilerlemek gerekiyor. Daha emin olun iyi günler özellikle e-ticaretciler için çok iyi günler bide şu var artık o hasat dönemi olan ekim kasım aralık ayları geride kaldı artık daha fazla değişik kurgular daha fazla kampanyalar başlayacak e-ticaretcilerin hasat dönemleri değişecek yeni yılda şahsi görüşüm budur.
Hocam zaten satıcı olarak alış fiyatlarımız sürekli artıyor. Ürün fiyatlarını bazı durumlarda arttıramıyoruz. Buybox'dan dolayı. O şekilde de hiç satış da olmuyor bilindiği gibi.