3 yıldır eticaret yapıyoruz, satışlarımızda iyi.
Ancak 1 aydır bilin bakalım ne oldu? Üretici fiyat ve mal vermiyordu. Cuma günü 2 ay önce aldığımız toplan fiyatına x2 diyor. Malı alsak bir türlü almasak bir türlü.
Aynı şekilde benim aldığım ürünlerde 3x fiyat artışı oldu hocam. Durum o kadar kötü ki iş arayışına bile girdim.