Ne olacak bu e-ticaretin hali
10
●250
- 14-12-2021, 16:30:58milletin cebinde para kalmadı hocam (şahsi yorumum) hobidir, zorunlu olmayan elektronik ürünler vs. para harcamak istemiyorberkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 16:31:32Ben de Çin'den o kadar emek ve para harcayıp ithalat ile hobi kategorisinde ürün getirdim ve e-ticarete gireyim dedim. Sanal mağazalarda hesaplarımı açtım. Görenlerin %20'si ürünleri favorilere alıyor fakat 1 haftadır satış olmadı hiç. Sanırım çoğunluk artık sadece karnını doyurma derdine düşmüş.. Nasıl olacak bilmiyorum..
- 14-12-2021, 16:35:34Sorma hocam öyle, aracın triger seti değişimi geldi inanır mısın 1 aylık maaşımdan fazla tutuyor yani ben 1 ay kayış vs için mi çalışıcam bu kadar mı kötü duruma geldik bilemiyorum. Yada artık memurlar ve asgari ücretliler insandan sayılmadığı için maaşları çok düşük...ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 16:38:04Aynı şekilde benim aldığım ürünlerde 3x fiyat artışı oldu hocam. Durum o kadar kötü ki iş arayışına bile girdim.Chapa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 16:40:40şunu e-ticaretin hatta bilindik bir pazaryerinin göbeğinde olarak söylüyorum. Satış yapmak aslında hala aynı alım gücü çok fazla düşse de bu e-ticaret müşterisine daha tam anlamıyla yansımış değil. Fakat bazı satış stratejileri var yani biraz artık iş esnaflık gibi oluyor o bazda ilerlemek gerekiyor. Daha emin olun iyi günler özellikle e-ticaretciler için çok iyi günler bide şu var artık o hasat dönemi olan ekim kasım aralık ayları geride kaldı artık daha fazla değişik kurgular daha fazla kampanyalar başlayacak e-ticaretcilerin hasat dönemleri değişecek yeni yılda şahsi görüşüm budur.
- 14-12-2021, 16:44:55Hocam zaten satıcı olarak alış fiyatlarımız sürekli artıyor. Ürün fiyatlarını bazı durumlarda arttıramıyoruz. Buybox'dan dolayı. O şekilde de hiç satış da olmuyor bilindiği gibi.gceylan4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle