3 yıldır eticaret yapıyoruz, satışlarımızda iyi.
Ancak 1 aydır bilin bakalım ne oldu? Üretici fiyat ve mal vermiyordu. Cuma günü 2 ay önce aldığımız toplan fiyatına x2 diyor. Malı alsak bir türlü almasak bir türlü.