Malum dolar kurunun sürekli artmasından dolayı e-ticaret ile uğraşan herkes sıkıntıda. Elektronik kategorisinde satış yapıyorum satışlarda da çok fazlasıyla düşüşler de mevcut. Farklı kategoriye girmemiz daha mı maktıklı acaba.