berkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malum dolar kurunun sürekli artmasından dolayı e-ticaret ile uğraşan herkes sıkıntıda. Elektronik kategorisinde satış yapıyorum satışlarda da çok fazlasıyla düşüşler de mevcut. Farklı kategoriye girmemiz daha mı maktıklı acaba.
milletin cebinde para kalmadı hocam (şahsi yorumum) hobidir, zorunlu olmayan elektronik ürünler vs. para harcamak istemiyor