Khotan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acemi şoföre tavsiyeleriniz nelerdir ?
32
●575
- 04-11-2021, 14:02:32Evet biliyorum, işlerim olmadığı süreçte çıkmamaya özen gösteriyorum motor ehliyetim var (yakalandığımızda ehliyetsiz birisi 2+2 bin TL ceza yerken, benim motor ehliyetim olduğu için yetersizlikten 1+1 bin TL yiyeceğime güvenerek), araba için de gün bekliyoruz sınavı bekliyorum...
- 04-11-2021, 14:02:50hocam tek tavsiyem uzun yol bundan 5-6 sene önce mahale aralarından anayola inemiyodum bi gece dedim ki çanakkaleye gidicem çıktım yola vites 4 ten 5 e bile geçmedim fakat acemiliğimi trafiğe çıkma heyecanımı yendim
- 04-11-2021, 14:05:04Öğlen saatlerinde sürüyorum yine iş çıkış vs saatlerine göre çok yoğunluk olmuyor bu dediklerinizi aynen yapıyorumByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aklın yolu bir sanırım.
aynen hocam bir kaç kere stop ettim telaş yaptım ama sağolsun arkadakiler kornaya basmadıSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 lüleri yakınca sanırım ondan. 
iş çıkış saatleri trafiğinde bu işi kaparım gibime geliyor ama işte yoğunluk da reflekslerin baya uyanık olması gerekiyor sanırm.
shinesee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynalar çok önemli gerçekten 2 gün önce yolda bir araç duruyordu bende giderken durdum karşıdan araç geliyordu tam o anda moturcu geçti yanımdan ona bakayım derken sağdaki aynayı unutmuşum az kalsın kırıyorduk
sabırlı olmak sanırım en iyisi.
yaptırdık hocam kasko sigorta + ekstra ödeme il sınırsız bedel karşılama.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet yanımda genelde birisi oluyor otobana hiç çıkma şansım olmadı da inşallah zamanlafullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zor olan ara yollarsa zorla başlamış olduk 
ehliyetim var hocam hayat şartları 5 yıl falan sürme şansım olmadıKhotan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2021, 14:06:571,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun, trafiğe çıkıyorsun yetmiyor acemiyim diyen, ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine trafiğe çık diyosun. Ya yaşın çok ufak aklın ermiyor, ya da piskolojik desteğe ihtiyacın var.
SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-11-2021, 14:06:58vallahi hocam sizin gibi de düşünmedim değil. lan dedim şeytan diyor çık istanbuldan bir kocaeline falan git öğrenirsin ama işte henüz o cesareti edinemedimhectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşalalh zamanla bakacağız. - 04-11-2021, 14:08:03hocam bi gece vakti çık çok değil 2 en baba 3 saate gidersin gebzeye kadar viraj bile yokPalria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2021, 14:08:29Yeni ehliyet almış biri olarak söylüyorum trafikte arkandan sağından solundan gelen araçları görüp panik olma korna selektör gibi durumlarda umursama sakin ol sen yoluna bak onlar geçecek yol bulur trafikte soğuk kanlı olup panik yapmazsan gerisi kolay
- 04-11-2021, 14:09:22ve en onemlisi asla panikleme heyecanlanma kendinde her zaman ozguven olsun ben hatta gaza gelip buraya 10km uzakliktaki koye gidip geri gelmistim

otoban korkun hic olmasin
benm hic araba tecrubem yoktu ehliyet alirken bile 1 kere bile araci stop ettirmedim paniklemedim heyecanlanmadi.
kendini sanki usta sofor gibi dusun gerisi su gibi akip gidicektir zaten
- 04-11-2021, 14:09:51"1,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun" > amir misiniz memur musunuz?appachii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"trafiğe çıkıyorsun yetmiyor" > Çünkü araç sürmeyi biliyorum?
"ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine " > Ehliyeti var.
Ayrıca hiç mi ehliyetsiz araç kullanan insan görmemişsin bir ilki başarmışım gibi gelmiş böbürleniyorsun?