1,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun, trafiğe çıkıyorsun yetmiyor acemiyim diyen, ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine trafiğe çık diyosun. Ya yaşın çok ufak aklın ermiyor, ya da piskolojik desteğe ihtiyacın var.

SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acemi şoförden kastınız ehliyetli acemi misiniz?
Yoksa ehliyet yok ufak bir şekilde turluyor musunuz?

Bende ehliyet yok 1.5 senedir geziyorum çok şükür kaza bela olmadı ceza da yemedik trafiğe çık olabildiğince ve trafik deneyimi elde et, genelde araba süremeyen insanlar trafikte heycan yapıyor sağa sola atlarken falan.