Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vallahi hocam sizin gibi de düşünmedim değil. lan dedim şeytan diyor çık istanbuldan bir kocaeline falan git öğrenirsin ama işte henüz o cesareti edinemedim
inşalalh zamanla bakacağız.
hocam bi gece vakti çık çok değil 2 en baba 3 saate gidersin gebzeye kadar viraj bile yok