Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Benim tavsiyem, araç sürerken sık sık aynalarınızdan yaya ve araç trafiğine dikkat etmeniz. Siz ne kadar iyi araç kullanırsanız kullanın, hep aceleci ve dikkatsiz birileri olacaktır. Onları birkaç saniye önce bile görmek inanın çok şey değiştirebiliyor hayatınızda. Ek olarak, ne kadar haklı olursanız olun, trafikte kendini haklı gören kişiler ile tartışmayın, yol üstünlüğü konusunda inatlaşmayın. Bırakın geçsin gitsin. Yol vererek kaybedeceğiniz birkaç dakika, inatlaşarak kaybedeceğiniz dakikalarda ve belki çok daha fazlasından önemli değil.