Acemi şoförden kastınız ehliyetli acemi misiniz?
Yoksa ehliyet yok ufak bir şekilde turluyor musunuz?
Bende ehliyet yok 1.5 senedir geziyorum çok şükür kaza bela olmadı ceza da yemedik trafiğe çık olabildiğince ve trafik deneyimi elde et, genelde araba süremeyen insanlar trafikte heycan yapıyor sağa sola atlarken falan.
Araç sürmeyi bilseniz de ehliyet alın hocam herhangi kaza durumunda doğrudan suçlu taraf olursunuz.