Acemi şoförden kastınız ehliyetli acemi misiniz?
Yoksa ehliyet yok ufak bir şekilde turluyor musunuz?
Bende ehliyet yok 1.5 senedir geziyorum çok şükür kaza bela olmadı ceza da yemedik trafiğe çık olabildiğince ve trafik deneyimi elde et, genelde araba süremeyen insanlar trafikte heycan yapıyor sağa sola atlarken falan.
18 yaşımda aldım ehliyetimi hocam ancak 23 yaşıma kadar sürme şansım olmadı son bir aydır öğreniyorum araç aldık da.