1 haftadır acemi olarak araç sürmeyi öğreniyorum. Mahalleden çok çıkmıyorum yokuş kalkışı vs yapıyorum
dün ilk kez basit trafiğe girmiş oldum. tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini kulağıma küpe edeceğim

mahallede bildiğim yerlerde sürüyorum, zamanla biraz daha menzili genişleteceğim inşallah