Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşımda aldım ehliyetimi hocam ancak 23 yaşıma kadar sürme şansım olmadı son bir aydır öğreniyorum araç aldık da.
İş çıkış saatlerinde trafiğe çık sinyalini ver şerit değiştir. (Trafiğe alış.)
Stop edersen korkma arkandaki kornaya bassın beklesin işi ne?

Bunu çok yaşadım ışıklarda beklerken bile insanımız sarıda kornaya basıyor kalk diye sarı yanıyor kardeşim nereye gideyim deyince de kavga ediyor o yüzden stop ettirsen bile aldırış etme sürmene bak.