ve en onemlisi asla panikleme heyecanlanma kendinde her zaman ozguven olsun ben hatta gaza gelip buraya 10km uzakliktaki koye gidip geri gelmistim
otoban korkun hic olmasin
benm hic araba tecrubem yoktu ehliyet alirken bile 1 kere bile araci stop ettirmedim paniklemedim heyecanlanmadi.
kendini sanki usta sofor gibi dusun gerisi su gibi akip gidicektir zaten