1,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun, trafiğe çıkıyorsun yetmiyor acemiyim diyen, ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine trafiğe çık diyosun. Ya yaşın çok ufak aklın ermiyor, ya da piskolojik desteğe ihtiyacın var.
"
1,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun" > amir misiniz memur musunuz? "trafiğe çıkıyorsun yetmiyor" > Çünkü araç sürmeyi biliyorum?
"
ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine " > Ehliyeti var.
Ayrıca hiç mi ehliyetsiz araç kullanan insan görmemişsin bir ilki başarmışım gibi gelmiş böbürleniyorsun?