appachii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun, trafiğe çıkıyorsun yetmiyor acemiyim diyen, ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine trafiğe çık diyosun. Ya yaşın çok ufak aklın ermiyor, ya da piskolojik desteğe ihtiyacın var.
"1,5 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyorsun" > amir misiniz memur musunuz?

"trafiğe çıkıyorsun yetmiyor" > Çünkü araç sürmeyi biliyorum?

"ehliyetinin olup olmadığını bile bilmediğin birine " > Ehliyeti var.

Ayrıca hiç mi ehliyetsiz araç kullanan insan görmemişsin bir ilki başarmışım gibi gelmiş böbürleniyorsun?