İncelemeye gireese çıkacak cezaları az çok söyleyim. Hepsini. KDVsi gelir vergisi, fatura kesmediği için usulsüzlüğü. Asıl sakar solak incelemeye girerse ne kaş ne göz kalır.
Kesinlikle katılıyorum, devlet kaşıkla verdiğini kepçeyle alıyor geri fakat 600-700TL kazanan biri sadece 250TL Muhasebeciye verdiğinde kalıyor 500TL
Bundan 100TL'sini damga vergisine verdiğinde kalıyor 400TL.
Kazandığının yarısı gitti devlete?