İşte hocam Türkiyede sen vergini ödemek istiyorsan öyle farklı bir şekilde vergi ödesem gibi bir şey söz konusu değil. Türkiyede vergilendirme sistemi dijitalleşen sisteme ayak uyduramamış durumda. Önce şahıs şirketi açacaksın bir muhasebeci ile sonra bu şahıs şirketi üzerinden tüm vergilerini ödeyebilirsin. Dışarıdan vergi ödeyeyim gibi bir durum yok, çalışıp çalışmaman da hiç bir muafiyet doğurmaz sana bu vergilerden. Çalışıyor olsan bile şahıs şirketi açabiliyorsun zaten engel teşkil etmez
Hocam firmanın işçisiyim ben aylık maaşımı alıyorum. Sigortam yok ama hesabıma her ay maaşımı yatırıyor diye düşünebilirsin. Ticari bir faaliyetim yok yani