Kesinlikle katılıyorum, devlet kaşıkla verdiğini kepçeyle alıyor geri fakat 600-700TL kazanan biri sadece 250TL Muhasebeciye verdiğinde kalıyor 500TL
Bundan 100TL'sini damga vergisine verdiğinde kalıyor 400TL.
Kazandığının yarısı gitti devlete?
Kişi ben bu riski üstlenirim diyorsa sorun yok. Belki incelenir belki incelenmez. Ama incelenirse. 1 yılda kazandığı 4 aylık usulsüzlük cezasın bedel olur.