Maliyenin sağı solu belli olmuyor geçte olsa 5 yıl sonra bir mektup alabilirsiniz. Kazancınızı mümkünse nakit veya alternatif bir ödeme yöntemiyle alsanız nasıl olur acaba? Yada kira vb diğer kazançlardaki gibi kendi beyannamenizi verebileceğiniz bir durum var mı? Bahsettiğiniz şirket bunu gider gösteriyorsa size stopaj kesmek zorunda bu durumda sizin adınıza vergi ödemesi yapıyor da olabilir yapmıyorsa böyle bir çözüm mümkün mü? Bence bir mali müşavire danışın bu durumu.
şirket benim adıma vergi ödemesi yaparsa olur mu hocam ?