tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında ben çalışanım hocam. maaş ödemesi alıyorum. Bu durumda neden şirket açmam gerekiyor onuda tam anlamıyorum ama maliye korkutuyor tabi beni yinede.
Mesela farklı bir şekilde fatura kestirip vergi versem olmaz mı ?
Ailenden birinin şirketi var ise onun üzerine fatura kestirip göstere bilirsin gelirini. Tabi hizmetine göre kdv zartı zurtu karşılaman gerekli

Ödemelerini btc yoluyla alırsan bir şey olacağını zannetmiyorum.