• 26-08-2021, 10:45:29
    #10
    Ara öğün dediğimiz bu kuru gıda çantadan hopp çıkartacaksın 3-5 tane yedin mi sana yetecektir. Ben kan şekerim çok inip çıkıyor öyle yapıyorum. Sana da iyi gelecektir.
  • 26-08-2021, 10:50:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süt hermideye iyi gelmez,dahada azdırdığı mideler olabılır bılgınız olsun ,ben reflü amelıyatı olup kurtuldum

    ama 20 sene çektim bu illetı ,en son yara olmustu mıdede
    Aman hocam tövbe diyin. Ama şöyle söylim; babamda da vardı bir ara midesi yaralarla dolup patlamıştı zor yetiştirmiştik hastaneye, onun gibi olmamak için sürekli mideyi rahatlamaya çalışıyorum

    Forseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara öğün dediğimiz bu kuru gıda çantadan hopp çıkartacaksın 3-5 tane yedin mi sana yetecektir. Ben kan şekerim çok inip çıkıyor öyle yapıyorum. Sana da iyi gelecektir.
    Bu firmada yapmak biraz abez kaçabilir diye korkuyorum hocam
  • 26-08-2021, 10:55:29
    #12
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yeni bir işe girdim (3 ay oldu). İşe girdiğim günden beri sabahları kahvaltı yapmama rağmen sürekli midem gurulduyor. Kurumsal bir yer olduğu için bende guruldağında sürekli farklı sesler çıkarmaya çalışıyorum ki duyulmasın Aranızda bu sorunuma çözüm önerebilecekler var mı?

    Mide de sanki 1 yıl aç bırakmışız gibi gurulduyor ya
    1 er yemek kaşığı sabah akşam ak karna çörek otlu bal yiyorsun 1 ay boyunca. Sonra durumunu tekrar yazarsın. Geçmiş olsun.
    • WhySakaL
    WhySakaL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2021, 10:57:54
    #13
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam tövbe diyin. Ama şöyle söylim; babamda da vardı bir ara midesi yaralarla dolup patlamıştı zor yetiştirmiştik hastaneye, onun gibi olmamak için sürekli mideyi rahatlamaya çalışıyorum



    Bu firmada yapmak biraz abez kaçabilir diye korkuyorum hocam
    Hiç abes kaçmaz hocam. Böyle düşünüp başka insanları ön plana alıp kendinizi arka plana atmış oluyorsunuz. Kendinize haksızlık etmeyin. Yaptığınız şeyin yüz kızartıcı ya da saçma bir tarafı hiç yok.
  • 26-08-2021, 10:57:59
    #14
    rennie yıllarca cebimde taşıdım her yerde yanımda hıc eksık olmazdı rennıe sız dolaşamazdım kıvranırdım resmen

    ama amelıyat olduktan sonra yıllardır artık rennie yok hayatımdaçok güzel bir duygu bu

    rennıe mide yanması oldugu durumlarda geçici çözüm olarak ağzına şeker gıbı atıp çiğnıyorsun 5dak sonra yanma falan kalmıyordu,ama geçici çözümdü bu tabı ,tedavı edıcı degıldı.sadece o anlık ıyı hıssedıyordun..
  • 26-08-2021, 11:01:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 er yemek kaşığı sabah akşam ak karna çörek otlu bal yiyorsun 1 ay boyunca. Sonra durumunu tekrar yazarsın. Geçmiş olsun.
    Deneyeceğip, bilgilendireceğim hocam teşekkürler

    Forseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç abes kaçmaz hocam. Böyle düşünüp başka insanları ön plana alıp kendinizi arka plana atmış oluyorsunuz. Kendinize haksızlık etmeyin. Yaptığınız şeyin yüz kızartıcı ya da saçma bir tarafı hiç yok.
    Hocam ben biraz utangacım bu ofiste çünkü hep aynı odadayız, sigara içmeye çıkarken 5-6 oda önünden geçince (odalar da full cam, duvar yok desen yeridir ) utanma yaşıyorum

    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rennie yıllarca cebimde taşıdım her yerde yanımda hıc eksık olmazdı rennıe sız dolaşamazdım kıvranırdım resmen

    ama amelıyat olduktan sonra yıllardır artık rennie yok hayatımdaçok güzel bir duygu bu

    rennıe mide yanması oldugu durumlarda geçici çözüm olarak ağzına şeker gıbı atıp çiğnıyorsun 5dak sonra yanma falan kalmıyordu,ama geçici çözümdü bu tabı ,tedavı edıcı degıldı.sadece o anlık ıyı hıssedıyordun..
    Rennie bende de var hocam ama etkisi 0
  • 26-08-2021, 11:05:55
    #16
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneyeceğip, bilgilendireceğim hocam teşekkürler



    Hocam ben biraz utangacım bu ofiste çünkü hep aynı odadayız, sigara içmeye çıkarken 5-6 oda önünden geçince (odalar da full cam, duvar yok desen yeridir ) utanma yaşıyorum



    Rennie bende de var hocam ama etkisi 0
    çok ilginç..

    eğer mide yanmalarınız aşırı durumdaysa bence bu illeti hiç boş yere çekmeyın,ameliyat tek çözüm,amelıyattan sonra hayat kaliten çok değişiyor..
  • 26-08-2021, 11:14:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ilginç..

    eğer mide yanmalarınız aşırı durumdaysa bence bu illeti hiç boş yere çekmeyın,ameliyat tek çözüm,amelıyattan sonra hayat kaliten çok değişiyor..
    Bunun için doktora gittim hocam reflü başlangıcı olduğunu söyledi ve ESOM diye bir ilaç verdi. Her sabah aç karnıma yutuyorum. Dışarıda vs. hiçbir guruldama yokken bu çalıştığım yer de oluyor sadece. Bunu da sağlıkçı bir arkadaşıma söylediğim de heyecan yaptığın için gaz birikimi oluyor olabilir dedi.
  • 27-08-2021, 00:14:57
    #18
    Çam ağacı özü var pis derler bizim orda. Çam sakızının olmamış halı ondan bul aç karnına ufak ufak yut 1 aya kalmaz refluyu de keser refluden kaynaklı bir olaya benziyor onuda keser muhtemelen.