Mide sorunum hakkında sorum var.
19
●198
- 26-08-2021, 10:50:13Üyeliği durdurulduAman hocam tövbe diyin. Ama şöyle söylim; babamda da vardı bir ara midesi yaralarla dolup patlamıştı zor yetiştirmiştik hastaneye, onun gibi olmamak için sürekli mideyi rahatlamaya çalışıyorumzulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu firmada yapmak biraz abez kaçabilir diye korkuyorum hocamForseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-08-2021, 10:55:291 er yemek kaşığı sabah akşam ak karna çörek otlu bal yiyorsun 1 ay boyunca. Sonra durumunu tekrar yazarsın. Geçmiş olsun.WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2021, 10:57:54Hiç abes kaçmaz hocam. Böyle düşünüp başka insanları ön plana alıp kendinizi arka plana atmış oluyorsunuz. Kendinize haksızlık etmeyin. Yaptığınız şeyin yüz kızartıcı ya da saçma bir tarafı hiç yok.WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2021, 10:57:59rennie yıllarca cebimde taşıdım her yerde yanımda hıc eksık olmazdı rennıe sız dolaşamazdım kıvranırdım resmen
ama amelıyat olduktan sonra yıllardır artık rennie yok hayatımda
çok güzel bir duygu bu
rennıe mide yanması oldugu durumlarda geçici çözüm olarak ağzına şeker gıbı atıp çiğnıyorsun 5dak sonra yanma falan kalmıyordu,ama geçici çözümdü bu tabı ,tedavı edıcı degıldı.sadece o anlık ıyı hıssedıyordun.. - 26-08-2021, 11:01:56Üyeliği durdurulduDeneyeceğip, bilgilendireceğim hocam teşekkürlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam ben biraz utangacım bu ofiste çünkü hep aynı odadayız, sigara içmeye çıkarken 5-6 oda önünden geçince (odalar da full cam, duvar yok desen yeridirForseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) utanma yaşıyorum 
Rennie bende de var hocam ama etkisi 0zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2021, 11:05:55çok ilginç..WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer mide yanmalarınız aşırı durumdaysa bence bu illeti hiç boş yere çekmeyın,ameliyat tek çözüm,amelıyattan sonra hayat kaliten çok değişiyor.. - 26-08-2021, 11:14:35Üyeliği durdurulduBunun için doktora gittim hocam reflü başlangıcı olduğunu söyledi ve ESOM diye bir ilaç verdi. Her sabah aç karnıma yutuyorum. Dışarıda vs. hiçbir guruldama yokken bu çalıştığım yer de oluyor sadece. Bunu da sağlıkçı bir arkadaşıma söylediğim de heyecan yaptığın için gaz birikimi oluyor olabilir dedi.zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

