Mide sorunum hakkında sorum var. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mide sorunum hakkında sorum var.
19
●
198
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Mide sorunum hakkında sorum var.
1
2
3
27-08-2021, 08:46:12
#19
WhySakaL
Üyeliği durduruldu
ESSA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çam ağacı özü var pis derler bizim orda. Çam sakızının olmamış halı ondan bul aç karnına ufak ufak yut 1 aya kalmaz refluyu de keser refluden kaynaklı bir olaya benziyor onuda keser muhtemelen.
Deneyeceğim hocam
29-08-2021, 07:41:15
#20
Stanchezza
Guruldamayı ne kadar cok dusunursen o kadar fazlalasır.
Aklını başka yerlere vermeye çalış,guruldasın bişey olmaz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler