zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ilginç..

eğer mide yanmalarınız aşırı durumdaysa bence bu illeti hiç boş yere çekmeyın,ameliyat tek çözüm,amelıyattan sonra hayat kaliten çok değişiyor..
Bunun için doktora gittim hocam reflü başlangıcı olduğunu söyledi ve ESOM diye bir ilaç verdi. Her sabah aç karnıma yutuyorum. Dışarıda vs. hiçbir guruldama yokken bu çalıştığım yer de oluyor sadece. Bunu da sağlıkçı bir arkadaşıma söylediğim de heyecan yaptığın için gaz birikimi oluyor olabilir dedi.