Deneyeceğip, bilgilendireceğim hocam teşekkürler
Hocam ben biraz utangacım bu ofiste çünkü hep aynı odadayız, sigara içmeye çıkarken 5-6 oda önünden geçince (odalar da full cam, duvar yok desen yeridir

) utanma yaşıyorum
Rennie bende de var hocam ama etkisi 0
çok ilginç..
eğer mide yanmalarınız aşırı durumdaysa bence bu illeti hiç boş yere çekmeyın,ameliyat tek çözüm,amelıyattan sonra hayat kaliten çok değişiyor..