WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneyeceğip, bilgilendireceğim hocam teşekkürler



Hocam ben biraz utangacım bu ofiste çünkü hep aynı odadayız, sigara içmeye çıkarken 5-6 oda önünden geçince (odalar da full cam, duvar yok desen yeridir ) utanma yaşıyorum



Rennie bende de var hocam ama etkisi 0
çok ilginç..

eğer mide yanmalarınız aşırı durumdaysa bence bu illeti hiç boş yere çekmeyın,ameliyat tek çözüm,amelıyattan sonra hayat kaliten çok değişiyor..