rennie yıllarca cebimde taşıdım her yerde yanımda hıc eksık olmazdı rennıe sız dolaşamazdım kıvranırdım resmen
ama amelıyat olduktan sonra yıllardır artık rennie yok hayatımda

çok güzel bir duygu bu
rennıe mide yanması oldugu durumlarda geçici çözüm olarak ağzına şeker gıbı atıp çiğnıyorsun 5dak sonra yanma falan kalmıyordu,ama geçici çözümdü bu tabı ,tedavı edıcı degıldı.sadece o anlık ıyı hıssedıyordun..