rennie yıllarca cebimde taşıdım her yerde yanımda hıc eksık olmazdı rennıe sız dolaşamazdım kıvranırdım resmen

ama amelıyat olduktan sonra yıllardır artık rennie yok hayatımdaçok güzel bir duygu bu

rennıe mide yanması oldugu durumlarda geçici çözüm olarak ağzına şeker gıbı atıp çiğnıyorsun 5dak sonra yanma falan kalmıyordu,ama geçici çözümdü bu tabı ,tedavı edıcı degıldı.sadece o anlık ıyı hıssedıyordun..