WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam tövbe diyin. Ama şöyle söylim; babamda da vardı bir ara midesi yaralarla dolup patlamıştı zor yetiştirmiştik hastaneye, onun gibi olmamak için sürekli mideyi rahatlamaya çalışıyorum



Bu firmada yapmak biraz abez kaçabilir diye korkuyorum hocam
Hiç abes kaçmaz hocam. Böyle düşünüp başka insanları ön plana alıp kendinizi arka plana atmış oluyorsunuz. Kendinize haksızlık etmeyin. Yaptığınız şeyin yüz kızartıcı ya da saçma bir tarafı hiç yok.