zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süt hermideye iyi gelmez,dahada azdırdığı mideler olabılır bılgınız olsun ,ben reflü amelıyatı olup kurtuldum

ama 20 sene çektim bu illetı ,en son yara olmustu mıdede
Aman hocam tövbe diyin. Ama şöyle söylim; babamda da vardı bir ara midesi yaralarla dolup patlamıştı zor yetiştirmiştik hastaneye, onun gibi olmamak için sürekli mideyi rahatlamaya çalışıyorum

Forseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara öğün dediğimiz bu kuru gıda çantadan hopp çıkartacaksın 3-5 tane yedin mi sana yetecektir. Ben kan şekerim çok inip çıkıyor öyle yapıyorum. Sana da iyi gelecektir.
Bu firmada yapmak biraz abez kaçabilir diye korkuyorum hocam