• 13-08-2021, 03:08:13
    #10
    crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaleminize, yüreğinize sağlık hocam. Okuması ayrı üzerine düşünülmesi ayrı güzel bir şiir çıkmış ortaya.
    baya hatalarım vardır noktalamasından tut yazım yanlışına kadar. Kimi çalar söyler anlatır, kimide yazar çizer anlatır benim derdimi anlatma şeklimde böyle arada yazıyorum
  • 13-08-2021, 03:08:15
    #11
    Böyle zamanlarda aklıma hep şu cümle gelir; "umut ömürden önce tükenmeli."
  • 13-08-2021, 03:09:34
    #12
    Karamsar düşünceler hoşuma gotmiyor edebi işlerde nedense. Umut olmalı içinde şiirin bence. Güzel günler, gerçekleşecek umut dolu hayaller.

    İnsan kendini karamsarlıkta değil, karanlık içinde ışığa giderken görmeli kendini. Umutlanmalı ya da bunlarda geçecek deyip geleceğe bakmalı.
  • 13-08-2021, 03:10:57
    #13
    epikxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gündür aşk acısı çekiyorum yine hüzünlendim
    keşkeler dolanıyor bazen diline. Keşke şöyle olsaydı keşke böyle olsaydı. Bana göre aşık olduğumuz kişiyi değilde onun bize yaşattığı duyguyu ozluyoruz. Başkası ile tekrar yaşayamayacağımızı sanıp kendimizi harap ediyoruz
  • 13-08-2021, 03:14:03
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinize sağlık hocam gayet güzel olmuş
  • 13-08-2021, 03:14:31
    #15
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karamsar düşünceler hoşuma gotmiyor edebi işlerde nedense. Umut olmalı içinde şiirin bence. Güzel günler, gerçekleşecek umut dolu hayaller.

    İnsan kendini karamsarlıkta değil, karanlık içinde ışığa giderken görmeli kendini. Umutlanmalı ya da bunlarda geçecek deyip geleceğe bakmalı.

    ışığın olduğu yerde karanlık herzaman vardır. Acının insanı olgunlaştırdığını söyler bazıları. Bazen karamsar olmak iyimi diye düşünürüm. Ama 1 kişi yüzünden herkese güvenini yitirmemeli insan. Uçan kuşları , akan nehri yazmakta ister insan ama ne bileyim yalnızlığa alışınca olmuyor iyi düşünmeye çalışırken bile karamsar duygular beyninin bir yerine yer ediniyor
  • 13-08-2021, 03:16:53
    #16
    Yüreğine sağlık... 24Okur ekibine katılmak istersen çok memnun oluruz
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada şiir yazıyorum canım sıkılınca okurmusunuz. Gece atıyım dedim

    Bir burukluğu var, içimde hasretin,
    Yalnızlığım, iki büklüm köşede..
    Pecerenin dibinde dolmuş, kül tablası,
    Odanın içini bastırıyor, tütün kokusu..
    Ah öyle özledim ki seni,

    Hasret, özlem, sensizlik..
    Öldürüyor beni, bir bilsen,
    Sensizliğe sakladığım, kelimeler..
    Boğazıma tıkanıyor, teker, teker..
    Sahi, ne kadar bekliyordum seni ?
    Ölmeyi düşünürken..
  • 13-08-2021, 03:17:00
    #17
    Revsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle zamanlarda aklıma hep şu cümle gelir; "umut ömürden önce tükenmeli."
    Umut kısmını geçtim. Hani insan yorulur birşey demek istemezde, "hayırlısı ya" diye kendi kendine seslenir ya o aşamadayım
  • 13-08-2021, 03:18:02
    #18
    artolive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüreğine sağlık... 24Okur ekibine katılmak istersen çok memnun oluruz
    R10 da grup konuşması gibi birşey mi