Eline, yüreğine sağlık.
Ancak küçük bir eleştiri yapmak isterim;
Ahenk eksikliği var sanki

ufak ufak yorumlarımı aşağıya yazmak isterim; İstendiğinde iletilirse pmden silebilirim cevabı.
Bir burukluğu var, içimde hasretin, ( mesela burada "içimde hasretin" yerine ifade değiştirilebilir) Yalnızlığım, iki büklüm köşede.. Pecerenin dibinde dolmuş, kül tablası,(kül tablası pencere dibinde mi dolmuş? anlam dizenin tamamını bitirdiğimizde dağılıyor gibi geldi) Odanın içini bastırıyor, tütün kokusu.. (Daha güzel ifade edilebilir, bu haliyle çok yüzeyde kalıyor) Ah öyle özledim ki seni,(Devamında buna atfen bir takip dizesi yok, devam olarak sanki işlense daha güzel olacak gibi)