• 13-08-2021, 03:20:12
    #19
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da grup konuşması gibi birşey mi
    Yok hocam genç ve çoğunlukla amatör edebiyatçıların buluştuğu bir edebiyat platformu... Domain yazamayacağım reklam olmaması adına
  • 13-08-2021, 03:25:40
    #20
    Kalemine sağlık dostum, gayet güzel.
  • 13-08-2021, 03:26:46
    #21
    Cruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalemine sağlık dostum, gayet güzel.
    sağolun çok teşekkür ederim
  • 13-08-2021, 04:01:32
    #22
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    O zaman nasipten öte köy yok nasılsa olursa güzel olur, olmasa da nasip kısmet diyoruz.
  • 13-08-2021, 04:38:08
    #23
    Harika
  • 13-08-2021, 08:56:52
    #24
    Eline, yüreğine sağlık.
    Ancak küçük bir eleştiri yapmak isterim;
    Ahenk eksikliği var sanki ufak ufak yorumlarımı aşağıya yazmak isterim; İstendiğinde iletilirse pmden silebilirim cevabı.

    Bir burukluğu var, içimde hasretin, ( mesela burada "içimde hasretin" yerine ifade değiştirilebilir)
    Yalnızlığım, iki büklüm köşede..
    Pecerenin dibinde dolmuş, kül tablası,(kül tablası pencere dibinde mi dolmuş? anlam dizenin tamamını bitirdiğimizde dağılıyor gibi geldi)
    Odanın içini bastırıyor, tütün kokusu.. (Daha güzel ifade edilebilir, bu haliyle çok yüzeyde kalıyor)
    Ah öyle özledim ki seni,(Devamında buna atfen bir takip dizesi yok, devam olarak sanki işlense daha güzel olacak gibi)
  • 13-08-2021, 09:28:32
    #25
    SilentOption adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline, yüreğine sağlık.
    Ancak küçük bir eleştiri yapmak isterim;
    Ahenk eksikliği var sanki ufak ufak yorumlarımı aşağıya yazmak isterim; İstendiğinde iletilirse pmden silebilirim cevabı.

    Bir burukluğu var, içimde hasretin, ( mesela burada "içimde hasretin" yerine ifade değiştirilebilir)
    Yalnızlığım, iki büklüm köşede..
    Pecerenin dibinde dolmuş, kül tablası,(kül tablası pencere dibinde mi dolmuş? anlam dizenin tamamını bitirdiğimizde dağılıyor gibi geldi)
    Odanın içini bastırıyor, tütün kokusu.. (Daha güzel ifade edilebilir, bu haliyle çok yüzeyde kalıyor)
    Ah öyle özledim ki seni,(Devamında buna atfen bir takip dizesi yok, devam olarak sanki işlense daha güzel olacak gibi)
    Üste de yazdım birçok hatam mevcut yorumunuzu silmeyin siz elestirin diye attim
  • 13-08-2021, 11:25:18
    #26
    Ben de yazıyorum Instagram blog hesabıma göz atabilirsin. @ilk.yalan
  • 13-08-2021, 11:36:42
    #27
    ugurtheoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de yazıyorum Instagram blog hesabıma göz atabilirsin. @ilk.yalan
    Sen kitap bile yazmissin