• 13-08-2021, 02:57:32
    #1
    Arada şiir yazıyorum canım sıkılınca okurmusunuz. Gece atıyım dedim

    Bir burukluğu var, içimde hasretin,
    Yalnızlığım, iki büklüm köşede..
    Pecerenin dibinde dolmuş, kül tablası,
    Odanın içini bastırıyor, tütün kokusu..
    Ah öyle özledim ki seni,

    Hasret, özlem, sensizlik..
    Öldürüyor beni, bir bilsen,
    Sensizliğe sakladığım, kelimeler..
    Boğazıma tıkanıyor, teker, teker..
    Sahi, ne kadar bekliyordum seni ?
    Ölmeyi düşünürken..
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      O zaman nasipten öte köy yok nasılsa olursa güzel olur, olmasa da nasip kısmet diyoruz.
  • 13-08-2021, 02:59:31
    #2
    Eline sağlık.
  • 13-08-2021, 03:01:35
    #3
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık.
    teşekkür ederim
  • 13-08-2021, 03:03:11
    #4
    Sanırım özlenen bu denli özlendiğini bilseydi aradaki mesafeden utanırdı. Elinize ve yüreğinize sağlık.
  • 13-08-2021, 03:04:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kendimi gördüm şiirde ellerinize sağlık
  • 13-08-2021, 03:06:07
    #6
    Revsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım özlenen bu denli özlendiğini bilseydi aradaki mesafeden utanırdı. Elinize ve yüreğinize sağlık.
    özlenen kişi belki şuan rüya görüyodur, bizi kim önemsesin
  • 13-08-2021, 03:06:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaleminize, yüreğinize sağlık hocam. Okuması ayrı üzerine düşünülmesi ayrı güzel bir şiir çıkmış ortaya.
  • 13-08-2021, 03:06:39
    #8
    epikxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi gördüm şiirde ellerinize sağlık
    çok teşekkür ederim (:
  • 13-08-2021, 03:07:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim (:
    Bir kaç gündür aşk acısı çekiyorum yine hüzünlendim