
Bir burukluğu var, içimde hasretin,
Yalnızlığım, iki büklüm köşede..
Pecerenin dibinde dolmuş, kül tablası,
Odanın içini bastırıyor, tütün kokusu..
Ah öyle özledim ki seni,
Hasret, özlem, sensizlik..
Öldürüyor beni, bir bilsen,
Sensizliğe sakladığım, kelimeler..
Boğazıma tıkanıyor, teker, teker..
Sahi, ne kadar bekliyordum seni ?
Ölmeyi düşünürken..