imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da grup konuşması gibi birşey mi
Yok hocam genç ve çoğunlukla amatör edebiyatçıların buluştuğu bir edebiyat platformu... Domain yazamayacağım reklam olmaması adına