Konu
Şiir yazdım, bakabilir misiniz (:
13-08-2021, 03:20:12
#19
artolive
imalone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 da grup konuşması gibi birşey mi
Yok hocam genç ve çoğunlukla amatör edebiyatçıların buluştuğu bir edebiyat platformu... Domain yazamayacağım reklam olmaması adına