Revsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle zamanlarda aklıma hep şu cümle gelir; "umut ömürden önce tükenmeli."
Umut kısmını geçtim. Hani insan yorulur birşey demek istemezde, "hayırlısı ya" diye kendi kendine seslenir ya o aşamadayım