Kaleminize, yüreğinize sağlık hocam. Okuması ayrı üzerine düşünülmesi ayrı güzel bir şiir çıkmış ortaya.
baya hatalarım vardır noktalamasından tut yazım yanlışına kadar. Kimi çalar söyler anlatır, kimide yazar çizer anlatır benim derdimi anlatma şeklimde böyle arada yazıyorum