Bir kaç gündür aşk acısı çekiyorum yine hüzünlendim
keşkeler dolanıyor bazen diline. Keşke şöyle olsaydı keşke böyle olsaydı. Bana göre aşık olduğumuz kişiyi değilde onun bize yaşattığı duyguyu ozluyoruz. Başkası ile tekrar yaşayamayacağımızı sanıp kendimizi harap ediyoruz