• 14-07-2021, 11:12:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam benim bildiğim ise 2 aylık emekli maaşı birden yatacaktı internetteki kaynaklarda öyle yazıyor. O yüzden sormak istedim.
    Yok hocam, hiçbir zaman dolmayan ayın parası yatmaz. Diyelim Allah korusun Temmuzun 15'inde vefat gerçekleşti veya başka bir neden ortaya çıktı, devlet kendini bu şekilde korumaya alıyor.
  • 14-07-2021, 11:13:59
    #11
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, hiçbir zaman dolmayan ayın parası yatmaz. Diyelim Allah korusun Temmuzun 15'inde vefat gerçekleşti veya başka bir neden ortaya çıktı, devlet kendini bu şekilde korumaya alıyor.
    internette tüm kaynaklarda böyle bilgi yazıyor. Emekli bi kaç insanla konuştuğum zaman onlarda 1.5 2 aylık maaş birden yatıyor demişti ilginç
  • 14-07-2021, 11:16:53
    #12
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internette tüm kaynaklarda böyle bilgi yazıyor. Emekli bi kaç insanla konuştuğum zaman onlarda 1.5 2 aylık maaş birden yatıyor demişti ilginç
    Duruma göre yazıyor, bazı emekli olanların 2 - 3 ay yatmadığı için toplu ödeme oluyor ama sizin babanızda bu tarz bir problem olmadığı için düzenli başlamış ödemesi
  • 14-07-2021, 11:18:48
    #13
    Platin üye
    Yani 1 haziranda - 30 haziran arasi hakediş maasini almis.
    1 temmuz - 31 temmuz maaşını agustosta alacaksiniz. ( daha temmuzun 14ündeyiz )

    Yani sizin mayistan bir paraniz yokki zaten.
    Neye gore size 2 aylik maaş yatacak dediniz anlamadım.
  • 14-07-2021, 11:19:24
    #14
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babam 5150 gün doldurdu

    1500 tl alıyor ve inşaattan doldurdu (geçen ay 200 tl kesmişler hastane vs diye)

    1300 aldım erken emeklilik vs değil normal 5150 günü doldurdu 1983 girişli sigorta
    Şu mesajı görünce sinirlerim tepeme çıktı. Bu ülkenin vatandaşı yıllarca çalışıyor ve verdikleri emekli maaşı 1500₺ çok iyi be. Aynı şekilde babam da 1600₺ alıyor... Devran döner elbet.
  • 14-07-2021, 11:21:02
    #15
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani 1 haziranda - 30 haziran arasi hakediş maasini almis.
    1 temmuz - 31 temmuz maaşını agustosta alacaksiniz. ( daha temmuzun 14ündeyiz )

    Yani sizin mayistan bir paraniz yokki zaten.
    Neye gore size 2 aylik maaş yatacak dediniz anlamadım.
    hocam haziran ve temmuz aylığı temmuzda yatacak sanıyorum daha önce hiç emekli maaşı almadık bilmiyorum maalesef. Misal örnek veriyorum maaş günün 25 i olsun haziran 1de işe başladın diyelim haziran 25te maaşını alırsın. O şekilde düşündüm.
  • 14-07-2021, 11:31:28
    #16
    muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mesajı görünce sinirlerim tepeme çıktı. Bu ülkenin vatandaşı yıllarca çalışıyor ve verdikleri emekli maaşı 1500₺ çok iyi be. Aynı şekilde babam da 1600₺ alıyor... Devran döner elbet.
    iktidar değişince %100 değiştirirler ki bunlar kaldıkça daha düşecek emekli aylığı

    hükümet değiştiği an iyileştirme yaparlar çünkü tamam düşük vs eyvallahda nerdeyse hiç vermiyor
  • 14-07-2021, 11:33:59
    #17
    Platin üye
    Hocam yok öyle degil ornek ayin 20sinde işe başlarsin 31ine kadar calisirsiniz. Ayin 31i hesap kesim tarihidir. 11 gunluk paranizi maaş odeme gunune gore edeme yaparlar.
  • 14-07-2021, 11:47:17
    #18
    bayram için maaşlar erken yatacaktı ondan dolayı olabilir hesaplanmamıştır tam filan sosyal güvenliğe gidip sorun direk anlatırlar durumu buradan çözmeniz zor