Wacco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emekli maaşı eksik yattı.
19
●476
- 14-07-2021, 11:13:59internette tüm kaynaklarda böyle bilgi yazıyor. Emekli bi kaç insanla konuştuğum zaman onlarda 1.5 2 aylık maaş birden yatıyor demişti ilginçwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- 14-07-2021, 11:16:53Duruma göre yazıyor, bazı emekli olanların 2 - 3 ay yatmadığı için toplu ödeme oluyor ama sizin babanızda bu tarz bir problem olmadığı için düzenli başlamış ödemesiWacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2021, 11:19:24Şu mesajı görünce sinirlerim tepeme çıktı. Bu ülkenin vatandaşı yıllarca çalışıyor ve verdikleri emekli maaşı 1500₺ çok iyi be. Aynı şekilde babam da 1600₺ alıyor... Devran döner elbet.LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2021, 11:21:02hocam haziran ve temmuz aylığı temmuzda yatacak sanıyorum daha önce hiç emekli maaşı almadık bilmiyorum maalesef. Misal örnek veriyorum maaş günün 25 i olsun haziran 1de işe başladın diyelim haziran 25te maaşını alırsın. O şekilde düşündüm.eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2021, 11:31:28iktidar değişince %100 değiştirirler ki bunlar kaldıkça daha düşecek emekli aylığımuarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hükümet değiştiği an iyileştirme yaparlar çünkü tamam düşük vs eyvallahda nerdeyse hiç vermiyor

