• 14-07-2021, 10:49:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar babam 31 mayıs tarihinde emekli oldu e devlettede aşağıdaki şekilde görünüyor bilgiler emekli maaşı yattı fakat 1 aylık emekli maaşı yattı. Haziran ve temmuz maaşı birlikte yatması gerekmiyormuydu?

  • 14-07-2021, 10:51:16
    #2
    Hepsi tek kalemde yatmıyor diğer fark maaşı ayrı yatıyor hocam zaten size gelen kağıtta da bu şekilde yazıyor olması lazım. Bu arada emeklilik sınıfı nedir yani emekli sandığı bağkur sgk bunların günleri farklı temmuz maaşı o tarih gelmeden yatmaz.
  • 14-07-2021, 10:53:29
    #3
    babam 5150 gün doldurdu

    1500 tl alıyor ve inşaattan doldurdu (geçen ay 200 tl kesmişler hastane vs diye)

    1300 aldım erken emeklilik vs değil normal 5150 günü doldurdu 1983 girişli sigorta
  • 14-07-2021, 10:55:55
    #4
    KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi tek kalemde yatmıyor diğer fark maaşı ayrı yatıyor hocam zaten size gelen kağıtta da bu şekilde yazıyor olması lazım. Bu arada emeklilik sınıfı nedir yani emekli sandığı bağkur sgk bunların günleri farklı temmuz maaşı o tarih gelmeden yatmaz.
    ssk emekli maaşları bayram ikramiyeleriyle birlikte 13-14 temmuz tarihinde yatırıldı hocam normal maaş ödeme günü ayın 19u olarak görünüyor ama bayramdan önce yatırıldı.
  • 14-07-2021, 11:04:28
    #5
    3 aylık alıyorsa Temmuz maaşı yatmaz. 1-4-7-10. Aylarda ödeme yapılır.
  • 14-07-2021, 11:05:47
    #6
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 aylık alıyorsa Temmuz maaşı yatmaz. 1-4-7-10. Aylarda ödeme yapılır.
    hocam 1 haziran günü maaş işlemeye başladı ve ilk emekli maaşı bugün yattı fakat 1 aylık emekli maaşı yattı onu soruyorum. Bu yatan haziran maaşımı temmuz maaşımı? haziran ise temmuz maaşı ne zaman yatacak temmuz ise haziran maaşı ne oldu.
  • 14-07-2021, 11:07:24
    #7
    O yatan maaş Haziran maaşıdır. Temmuz için hangi günde maaş yatıyor bakmak lazım. En doğru bilgiyi de SGK’yı arayarak öğrenirsiniz.
  • 14-07-2021, 11:07:43
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1 haziran günü maaş işlemeye başladı ve ilk emekli maaşı bugün yattı fakat 1 aylık emekli maaşı yattı onu soruyorum. Bu yatan haziran maaşımı temmuz maaşımı? haziran ise temmuz maaşı ne zaman yatacak temmuz ise haziran maaşı ne oldu.
    Bu yatan haziran maaşı. Temmuz maaşı ağustosta yatacak.

    Doldurulan yani tamamlanan ayın maaşı yatar.
  • 14-07-2021, 11:10:34
    #9
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yatan haziran maaşı. Temmuz maaşı ağustosta yatacak.

    Doldurulan yani tamamlanan ayın maaşı yatar.
    anladım hocam benim bildiğim ise 2 aylık emekli maaşı birden yatacaktı internetteki kaynaklarda öyle yazıyor. O yüzden sormak istedim. Babam çünkü mayıs 31inde emekli oldu haziranda herhangi bir maaş yatmadı.