wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yatan haziran maaşı. Temmuz maaşı ağustosta yatacak.

Doldurulan yani tamamlanan ayın maaşı yatar.
anladım hocam benim bildiğim ise 2 aylık emekli maaşı birden yatacaktı internetteki kaynaklarda öyle yazıyor. O yüzden sormak istedim. Babam çünkü mayıs 31inde emekli oldu haziranda herhangi bir maaş yatmadı.