Merhaba arkadaşlar babam 31 mayıs tarihinde emekli oldu e devlettede aşağıdaki şekilde görünüyor bilgiler emekli maaşı yattı fakat 1 aylık emekli maaşı yattı. Haziran ve temmuz maaşı birlikte yatması gerekmiyormuydu?