internette tüm kaynaklarda böyle bilgi yazıyor. Emekli bi kaç insanla konuştuğum zaman onlarda 1.5 2 aylık maaş birden yatıyor demişti ilginç
Duruma göre yazıyor, bazı emekli olanların 2 - 3 ay yatmadığı için toplu ödeme oluyor ama sizin babanızda bu tarz bir problem olmadığı için düzenli başlamış ödemesi