Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım hocam benim bildiğim ise 2 aylık emekli maaşı birden yatacaktı internetteki kaynaklarda öyle yazıyor. O yüzden sormak istedim.
Yok hocam, hiçbir zaman dolmayan ayın parası yatmaz. Diyelim Allah korusun Temmuzun 15'inde vefat gerçekleşti veya başka bir neden ortaya çıktı, devlet kendini bu şekilde korumaya alıyor.