Yani 1 haziranda - 30 haziran arasi hakediş maasini almis.
1 temmuz - 31 temmuz maaşını agustosta alacaksiniz. ( daha temmuzun 14ündeyiz )
Yani sizin mayistan bir paraniz yokki zaten.
Neye gore size 2 aylik maaş yatacak dediniz anlamadım.
hocam haziran ve temmuz aylığı temmuzda yatacak sanıyorum daha önce hiç emekli maaşı almadık bilmiyorum maalesef. Misal örnek veriyorum maaş günün 25 i olsun haziran 1de işe başladın diyelim haziran 25te maaşını alırsın. O şekilde düşündüm.