LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babam 5150 gün doldurdu

1500 tl alıyor ve inşaattan doldurdu (geçen ay 200 tl kesmişler hastane vs diye)

1300 aldım erken emeklilik vs değil normal 5150 günü doldurdu 1983 girişli sigorta
Şu mesajı görünce sinirlerim tepeme çıktı. Bu ülkenin vatandaşı yıllarca çalışıyor ve verdikleri emekli maaşı 1500₺ çok iyi be. Aynı şekilde babam da 1600₺ alıyor... Devran döner elbet.