muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu mesajı görünce sinirlerim tepeme çıktı. Bu ülkenin vatandaşı yıllarca çalışıyor ve verdikleri emekli maaşı 1500₺ çok iyi be. Aynı şekilde babam da 1600₺ alıyor... Devran döner elbet.
iktidar değişince %100 değiştirirler ki bunlar kaldıkça daha düşecek emekli aylığı

hükümet değiştiği an iyileştirme yaparlar çünkü tamam düşük vs eyvallahda nerdeyse hiç vermiyor