Candede adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amazon, şaka yapıyor olmalısın :)
48
●2.353
- 06-07-2021, 23:43:04Bir saticidan ürün alıp 4 hafta sonra iade etmek nasıl bir durum mesela empati yapın birazbbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
carpitmiyorum olanı diyorum. R10 kullanan biri hasbel kader ürün almaz diye düşünüyorum
- 07-07-2021, 00:01:01Amazon gerçekten bambaşka bir boyutta hizmet veren bir firma. Ben de bir kaç ay önce bir el aleti aldım. Ürünü kullandım ve beklediğim verimi alamadım. Ürünün yanında gelen bir kaç aksesuarı da kullandım bu süreçte. Sonrasında iade için canlı desteğe yazdım ve iadenin kabul edileceğini söylemişlerdi, ürünü gönderdim ve tam para iadesi yaptılar. Böyle bir çalışma şekli kaç yıl daha devam eder acaba?
- 07-07-2021, 00:35:47geçenler de amazon indirim günleri başlattı hakikaten on numara indirimli ürünleri hiç acımadan koydular uygun fiyata
abi bizim tr e-ticaretler de yaptı fiyatı 400 tl olan malzeme 500 tl ye çıkıp %xx indirim yapıp fiyatı 400 tl ye tekrar düşürdüklerine yüzlerce defa şahit oldum
bu amazon buradan giderse üzülürüm kazandıkları parayı sonuna kadar hak ediyorlar - 07-07-2021, 01:59:34Katılıyorum. Kullan yada kullanma bir ürünü almışsın 3-4 hafta esir etmişsin ondan sonra iade istiyorsun bence de hoş bir durum değil.Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2021, 02:16:58Hayır, ondan sonra o iade ettikleri ürün tekrar bize geliyor. Tamamen Amazon kusurlu bu konuda. Mayasız herif kıçını başını tıraş ettiği saç makinesini iade ediyor, sıfır diye aldığımız şey diye bu adamın iadesi geliyor bana. Bundan dolayı Amazon kullanmayı bıraktım.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
carpitmiyorum olanı diyorum. R10 kullanan biri hasbel kader ürün almaz diye düşünüyorum