• 06-07-2021, 23:41:38
    #28
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar etik yaptığınız orası da tartisilir.
    Ne yapmışım bilmiyordum bile ürünü iade etmek için talep oluşturdum sanki bile bile bu açıktan faydalanmışım gibi çarpıtmanız yok mu
  • 06-07-2021, 23:43:04
    #29
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapmışım bilmiyordum bile ürünü iade etmek için talep oluşturdum sanki bile bile bu açıktan faydalanmışım gibi çarpıtmanız yok mu
    Bir saticidan ürün alıp 4 hafta sonra iade etmek nasıl bir durum mesela empati yapın biraz carpitmiyorum olanı diyorum. R10 kullanan biri hasbel kader ürün almaz diye düşünüyorum
  • 07-07-2021, 00:01:01
    #30
    Amazon gerçekten bambaşka bir boyutta hizmet veren bir firma. Ben de bir kaç ay önce bir el aleti aldım. Ürünü kullandım ve beklediğim verimi alamadım. Ürünün yanında gelen bir kaç aksesuarı da kullandım bu süreçte. Sonrasında iade için canlı desteğe yazdım ve iadenin kabul edileceğini söylemişlerdi, ürünü gönderdim ve tam para iadesi yaptılar. Böyle bir çalışma şekli kaç yıl daha devam eder acaba?
  • 07-07-2021, 00:13:48
    #31
    hangi üründü hocam sorması ayıp
  • 07-07-2021, 00:35:47
    #32
    geçenler de amazon indirim günleri başlattı hakikaten on numara indirimli ürünleri hiç acımadan koydular uygun fiyata
    abi bizim tr e-ticaretler de yaptı fiyatı 400 tl olan malzeme 500 tl ye çıkıp %xx indirim yapıp fiyatı 400 tl ye tekrar düşürdüklerine yüzlerce defa şahit oldum
    bu amazon buradan giderse üzülürüm kazandıkları parayı sonuna kadar hak ediyorlar
  • 07-07-2021, 01:43:57
    #33
    Ben: Ürünüm eksik geldi, iade etmek istiyorum.
    Hepsiburada: Kutuyu açtığınız için iade alamıyoruz.
    Ben: Kutuyu açmadan nasıl eksik olduğunu anlayım.
    Sonuç: Gitti para
  • 07-07-2021, 01:46:48
    #34
    Hocam konuyu editle bu bilgi buraya verilir mi ?
  • 07-07-2021, 01:59:34
    #35
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir saticidan ürün alıp 4 hafta sonra iade etmek nasıl bir durum mesela empati yapın biraz carpitmiyorum olanı diyorum. R10 kullanan biri hasbel kader ürün almaz diye düşünüyorum
    Katılıyorum. Kullan yada kullanma bir ürünü almışsın 3-4 hafta esir etmişsin ondan sonra iade istiyorsun bence de hoş bir durum değil.
  • 07-07-2021, 02:16:58
    #36
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum. Kullan yada kullanma bir ürünü almışsın 3-4 hafta esir etmişsin ondan sonra iade istiyorsun bence de hoş bir durum değil.
    Hayır, ondan sonra o iade ettikleri ürün tekrar bize geliyor. Tamamen Amazon kusurlu bu konuda. Mayasız herif kıçını başını tıraş ettiği saç makinesini iade ediyor, sıfır diye aldığımız şey diye bu adamın iadesi geliyor bana. Bundan dolayı Amazon kullanmayı bıraktım.