Para iadesine uygun urunlerde geçerli olan bir kampanya. Genelde kelepir ürünlerde 14 gün iade hakkını kullananlar geri gönderince kargolama üründen pahalı oluyor ve bu mantıklı politikayı uyguluyorlar. https://sellercentral.amazon.com.tr/...cont_202072200
Bu gibi şeyleri sadece Türkler yapıyor, evet (!) Bazı arkadaşlar Türklere *** atmak için eli tetikte bekliyor. Dünyanın her yerinde suistimal ediliyor bu. Adamlar aptal değil, hesabını kitabını yapıp böyle bir hizmet veriyorlar. Zarar etseler yaparlar mı? En kötü ihtimal ile reklam yapıyorlar.