• 07-07-2021, 16:01:27
    #46
    Arkadaşlar bunu genelde dropshippingciler yapıyor. Çünkü eğer ürünü geri iade alsa kargo masrafından daha çok zarar edicek. Bu yüzdne ürün sizde kalsın paranızı iade edelim diyorlar.
  • 07-07-2021, 23:16:47
    #47
    Giriş yaptığı günden beri alışveri yapıyorum, kolaygelsin Kargoyla anlaşmalılar o kargo ayrı bir efsane, bir arkadaşım lcd monitörü almış monütörde bir sıkıntı oluyor ve iade talebi olulturuyorlar fakat ürün 200,300₺ gibi zamlanmış amazon ürünü tekrardan satın aldırmış ve zam farkını iade etmiş,
  • 08-07-2021, 23:44:35
    #48
    valla hocam hb cıydım butun alışverışlerımı ordan yapardım burdan biri sayesınde amazonla tanıstım ve şunu farkettim bizim Türk firmaları boşmuş meğerse. Hız olsun vs olsun adamlar çok dikkate alıyor müşteriyi.
  • 09-07-2021, 01:34:52
    #49
    Qui non proficit, deficit
    Suistimal ederler diye korkuyorum.